Bergjemaar_portfolio_Propola_12-1280x800.jpg

Propola is dé wijn-, bier- en delicatessenzaak van Katendrecht. Deze voormalige slijter biedt nu ook allerlei heerlijke hapjes voor bij de borrel. Een lekker gebraden kippetje? Ook daarvoor ga je tegenwoordig naar Propola.
BergJeMaar! maakte de huisstijl en verpakkingslijn en deed een kleine restyling voor het logo. Het patroon op de verpakkingsmaterialen geeft een knipoog naar Katendrecht: drank, tattoos en zeemanstaferelen. Deze stijl is verder doorgevoerd in flyer- en postermateriaal voor de jaarlijkse Bubbels&Bollen actie voor oudjaarsavond.


Bergjemaar_Portfolio_sjonnieanita_01-1280x800.jpg

Op HC Feijenoord is altijd wel een feest of toernooi te vieren.

Oktoberfest 2023 | Een jeugd- en seniorentoernooi met natuurlijk een feest in Oktoberfest-sferen: trek je lederhosen en dirndl maar uit te kast!

Trimhockey Toernooi Sjonnie & Anita | In. 2023 was HC Feijenoord weer de organiserende partij van het befaamde eindtoernooi.  Dit keer in het thema ‘Sjonnie & Anita’. Een ode aan de bakermat van de housescene, hakken, gabberen, panterprint en Rotterdam ligt natuurlijk ook aan de Maaskant(je).

Familietoernooi Tijdmachine | In 2023 gaan we terug in de tijd of juist Back to the future.

Trimhockey Toernooi Matroos en het Meisje | De hockeytrimcompetitie is niet alleen geweldig vanwege het recreatief sporten en gemixt wedstrijden spelen, maar ook zeker vanwege het vermaarde eindtoernooi ieder jaar. 2018 kwam Feijenoord als organisator uit de hoge hoed. Zoals het een club uit Rotterdam Zuid betaamd, moet daar wel een referentie naar onze Rotterdamse haventrots in terugkomen natuurlijk! Het thema Matroos en het Meisje is doorgevoerd in alle uitingen van het toernooi, waaronder posters, nieuwsbrief, facebookafbeeldingen, merchandise en de verdere styling en kleding van het thuisteam.

Familietoernooi Fruit van Zuid | Tropische sferen op het o zo di-verse Zuid. Het familie hockey toernooi van 2019 ging er fruitig aan toe.

Familietoernooi FijnOord – Keihard Zuid | De oeroude Hollandse campingtaferelen herleven, met dit toernooi à la Maaskantje. Wie heeft de foutste outfit?


Bergjemaar_Portfolio_JosinesCare1-1280x800.jpg

Natuurlijke tinten, beweging, verbinding, warmte en rust. Zomaar een aantal woorden aan input die ik kreeg van Josine om haar logo mee te gaan ontwikkelen. Josine’s Care richt zich op ondersteuning van cliënt, naasten en zorgmedewerkers in situaties van zorg en verlies. Het natuurlijke verloop van het leven wordt gesymboliseerd door de herfstbladeren, waarvan één blad langzaam naar herfsttinten overgaat.

Meer weten over Josine’s Care? Ga naar josinescare.nl


manifestatiegelijkekansen.png

Voor KCR ging ik aan de slag voor een logo en beknopte huisstijl voor hun Manifestatie Gelijke kansen door cultuuronderwijs dat 2 november 2022 gehouden wordt. Tijdens deze dag werken verschillende mensen uit de onderwijs- en cultuursector samen toe naar een intentieverklaring waarin ze vaststellen wat ervoor nodig is om cultuuronderwijs een stevige plek in het lesprogramma te kunnen geven.
Het logo laat het document, het manifest, zien in het beeldmerk. Het logo is uitgevoerd in de kleuren van KunstPakt, een onderdeel van KCR.

Naast logo en huisstijl werd ik ook gevraagd de signing, posters, photowalls e.d. te ontwerpen voor de dag zelf.


Bergjemaar_Portfolio_Dexter_01-1280x800.jpg

Dexter Lighting is een ontwerper en maker van design buitenverlichting, gevestigd in De Kroon, Delfshaven. Zij brengen hun armaturen en lichtoplossingen aan de man via tuinarchitecten en waren op zoek naar een nieuwe ontwerper die hun stijl voort kon zetten. Digitale ontwerpen voor social media, website en e-mailbanners en daarnaast ook brochures vallen onder hun huisstijl.


Bergjemaar_Portfolio_DokterBosman3a-1280x800.jpg

Dokter Bosman verleent geestelijke dienstverlening aan kinderen en (jong) volwassenen. Binnen een bestaande huisstijl heb ik veel werk verricht voor deze dienstverlenende instantie in de vorm van divers marketingmateriaal.

Infographics worden bij Dokter Bosman veelvuldig gebruikt om informatie inzichtelijk te maken op het gebied van een ziektebeeld, als hulp bij verwijzing, en om informatie te verschaffen over bijvoorbeeld verzekeringsvergoedingen.

Marketinguitingen van Dokter Bosman bestaan vooral uit een grote range aan posters, flyers, folders en ansichtkaarten. Met de ansichtkaarten en de giveaway kalender voor verwijzers kreeg ik wat meer ruimte om de creativiteit de vrije loop te laten, waar veel folders wat scherper binnen de huisstijl moesten blijven.


Bergjemaar_Portfolio_OnrustStokers_01-1280x800.jpg

Distilleerderij Moonshine Rotterdam en De Groene Fee uit Poortugaal bundelen in 2020 hun krachten; samen beginnen zij in dit jaar de eerste distilleerderij op Zuid: De OnrustStokers.
Voor deze rasechte Rotterdammerts moest een stevig en stoer logo ontworpen worden. Ook de bedachte pay-off spreekt tot de verbeelding: Sterke verhalen en distillaten!