Bergjemaar_Portfolio_Roffacomm_01-1280x800.jpg

Communicatie professional RoffaCommunicatie vroeg mij haar Instagram feed eens grondig onder de loep te nemen. Met een set aan visuals, regels, thema’s en kleuren kan zij nu zelf gemakkelijk, in stijl en snel haar Instagram posts invullen. Het uitgangspunt van deze visuals was het reeds bestaande logo.
De thema’s zijn elk voorzien van een eigen kleurstelling en icoon, waardoor deze ook later op de vernieuwde website herkenbaar en onderscheidend zijn.
Naast nieuwe media, heb ik ook aanpassingen gedaan aan digitaal brief- en volgpapier en templates voor presentatietools zoals PowerPoint en Keynote.


Bergjemaar_charlestonrestauratie_kaartjes-1280x800.jpg

Charleston Restauratie is een eenmanszaak in het restaureren van oude eendjes. De Citroën 2cv wordt volledig naar wens opnieuw opgebouwd, naar wens van de klant. Deze prachtautootjes mochten wat meer in het zonnetje gezet worden. Daarvoor is een nieuwe wordpress website ingericht. Ook heeft BergJeMaar! naast het beheren van de Instagram pagina, nieuwe visitekaartjes (of eigenlijk ansichtkaartjes) gemaakt, die daarnaast ook dienst doen als portfolio; deze zijn voorzien van mooie foto’s van de volledig gerestaureerde oldtimers.

Voor de nieuwste race eend, het paradepaardje van Charleston Restauratie, is een ontwerp gemaakt: handlettering, uitgevoerd in bladgoud. Dat kom je niet vaak tegen!


Bergjemaar_Portfolio_FF3a-1280x800.jpg

Trimsalon FurryFriends was toe aan een nieuwe set logo’s, voor de trimsalon én voor de nieuwe trimbus, die in 2020 in gebruik genomen is. Hiermee kan eigenaar Maxime langs bij mensen om hun hond of kat van de juiste grooming te voorzien.

Het nieuwe logo is direct ingezet op de rijdende eyecatcher; de bus is één groot rijdend billboard geworden, tot grote trots van de eigenaar, plus de ontwerper! Naast logo’s, ontwierp ik een set iconen, visitekaartje, flyer, raambelettering voor de trimsalon en verschillende templates waarmee FurryFriends verschillende social media kan gaan vullen.


BergJeMaar_Portfolio_Hospicedeliefde1-1280x800.jpg

Aanvankelijk wou ik zorgvrijwilliger worden voor Hospice de Liefde. Dat bleek mij toch een tandje te heftig en gelukkig kon ik mij daarna aansluiten bij de Werkgroep Communicatie van dit boeddhistische hospice in Rotterdam.
Mijn taken zijn vooral het stroomlijnen van de huidige huisstijl, het maken van nieuwe designs, voor onder andere advertenties. Plus het schrijven van teksten en het maken van beelden voor Instagram.