Bergjemaar_Portfolio_naardehaaien_01-1280x800.jpg

Naar de Haaien is een blauwe kokosdrank met een spelelement. Een leuk spelletje voor met je maten in de kroeg. Daar moet natuurlijk een kleurrijk etiket voor gemaakt worden, uiteraard voorzien van een afschrikwekkende jaws. Proost!


Bergjemaar_Portfolio_kerstlikeur_1-1280x800.jpg

De OnrustStokers hebben sinds 2021 hun eigen kerstlikeur. Lekker drankje met kaneel, kardemom, vanille en sinaasappel. BergJeMaar! maakte weer een humorvol, รฉcht Rotterdams OnrustStokers ontwerp voor dit drankje. Een mooi kadootje voor in de zak van sinterklaas, voor onder de kerstboom, of als speciaal relatiegeschenk voor je klanten!โ 


Bergjemaar_Portfolio_Edo_04-1280x800.jpg

Voor deze premium sushi rijst kozen we de vroegere naam van Tokyo; Edo. Een witte 10 kilo zak met vensters in de achterzijde om de rijst te kunnen zien en op de voorkant het uitzicht op Mount Fuji. Eersterangs sushi rijst met een topuitzicht!


BergJeMaar_Portfolio_groenefeeks_01-1280x800.jpg

Absint; het illustere drankje maakt een come-back in Rotterdam. Met echte Rotterdamse feetjes op het etiket, elk met een eigen beroep en sexy ‘attitude’ verleiden ze je. Voor dit project kreeg ik bijna helemaal vrij baan. En al sparrend kwamen Stefan van De Onrust Stokers en ik op nog meer mooie lagen om aan dit product en ontwerp toe te voegen. Naast echte Rotterdamse wijfies, hebben we ook de art nouveau architectuur van Rotterdam in het zonnetje gezet. Zo krijgt elk etiket een extraatje.


Bergjemaar_Portfolio_illustratie-1280x800.jpg

Of het nu met potlood, krijt, mixed media, verf of een digitaal programma is: illustreren is mijn vak รฉn hobby. Pixel based of vector: ik zoek en vind een mooie manier om een beeldmerk te illustreren of een afbeelding voor in een boek. Door steeds weer een ander materiaal te gebruiken verleg ik mijn grenzen en kan ik voor elke klant en elk doeleinde een passende illustratie maken.


Bergjemaar_Portfolio_goedkoopschoondak2-1280x800.jpg

Goedkoopschoondak.nl is recht voor zijn raap en wou in zijn logo ook duidelijk en verhalend laten zien wat zijn werk inhoudt en wat zijn USP’s zijn. Een combinatie van illustratief beeldmerk, een woordmerk dat alleen ook goed overeind blijft en een duidelijke pay-off is het resultaat. Schrobben maar!